Job 46 van 72


Report this listing

Solliciteren



HR officer


Functie

Als hr officer behoren volgende taken tot je takenpakket;
  • Je verzorgt de maandelijkse payroll voor zowel arbeiders als bedienden via de loonmotor van Acerta (Connect).
  • Je staat paraat voor vragen van de medewerkers en management inzake sociale wetgeving of loontechnische aspecten.
  • Het beheren van het tijdsregistratiesysteem ProTime.
  • Ook heb je de verantwoordelijkheid om allerhande HR-processen en procedures vlot en correct na te leven, van indiensttreding tot uitdiensttreding en in eventuele samenwerking met andere diensten binnen de organisatie.
  • Het correct opvolgen van een aantal benefits zoals groeps-, hospitalisatieverzekering, fietsleasing.
  • Het takenpakket zal tenslotte aangevuld worden met HR projecten.


Bedrijfsinformatie
Onze klant is gespecialiseerd in high end installaties voor automatisch transport en ‘handling' van grondstoffen.

Jouw profiel

Als HR officer herken je je in volgend profiel;
  • Je hebt een HR diploma of minimum 5 jaar relevante ervaring.
  • Goede, parate kennis van sociale wetgeving en personeelsadministratie.
  • Je bent mensgericht, integer en kunt uitstekend omgaan met vertrouwelijke gegevens.
  • Ervaring met Connect (loonmotor van Acerta) en/of Protime (tijdregistratie) is een pluspunt.
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft Office (Word en Excel).
  • Je werkt graag met cijfers en strakke deadlines motiveren jou.
  • Je bent proactief en oplossingsgericht.
  • Je omschrijft jezelf als een nauwkeuring iemand.
  • Je bent een communicatieve teamplayer.
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen

Aanbod

Je komt terecht in een tof, gerenommeerd bedrijf dat aan de top staat in zijn sector. Ook een goede work life balance is belangrijk: zo zijn er flexibele werktijden alsook de mogelijkheid tot telewerk (na opleiding). Het betreft een fulltime functie of 4/5de. Het salarispakket zal bestaan uit:
  • Een aantrekkelijk salaris
  • Maaltijdcheques van 8 euro/gewerkte dag
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • Smartphone
  • Laptop
20 dagen jaarlijkse vakantie aangevuld met 12 ADV dagen indien voltijdse betrekking Mogelijkheid tot telewerk na opleiding met bijhorende netto onkostenvergoeding Glijtijden

Solliciteren

KIMBERLEY MAES
+3237772011

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht